Розглянь команду на малюнку 17.1.
Виділи умову та наслідок
Завдання
Створи
шаблон схеми алгоритмічної структури, що відповідає малюнку 17.1. Використай
для умови фігуру Ромб, для команди — прямокутник, для
побудови ліній — інструмент Лінія
|
Розмісти
текст умови та команди, які слід виконати, у побудованій схемі
|
Виконай
дії 2 — 4 для малюнка 17.2
|
Виконай
дії 2 — 4 для малюнка 17.3
|
Збережи
файл у своїй структурі папок
|
Завдання 2. Ліс
Доповни
програму виконавця Заєць проекту Ліс так, щоб «виростало» деревце на тому місці
траєкторії його довільного руху по сцені, де Заяць доторкатиметься до зрубаного пенька
|
Відкрий проект Ліс, збережений у папці Навчальні проекти
|
Із
поданого набору команд склади програму, за якою виконавець Заєць буде рухатись по сцені за довільною траєкторією
|
Перевір, який із запропонованих
фрагментів програми реалізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається Зайця, то змінити образ об'єкта Пеньок 1 на образ Дерево», та використай його у проекті для
виконавця Пеньок 1
Завдання
Запусти
програму на виконання. Перевір, чи відповідає складена програма завданню. Зупини
виконання програми
|
Збережи проект з іменем Ліс_Прізвище
|
Завдання 3. Географія
Склади проект, у якому при наведенні
виконавця на фрагмент карти України з'являється повідомлення про назву
відповідної області________________________
|
Відкрий
проект Карта, збережений у навчальних проектах.
Переконайся, що на сцені розташована карта України, у якій усі області
розфарбовано різними кольорами. Віднови в пам’яті назву кожної області
України. Якщо в тебе є сумнів, скористайся підказкою — файлом Карта України.jpg, який
збережений у папці Алгоритми
та виконавці
|
Добери
команди та умови Скретч, які будуть реалізувати фрагмент
алгоритму, поданий для Одеської області
|
Доповни
програму командами визначення назви інших п'яти областей України, які ти
хотів би відвідати влітку
|
Додай до програми команди так, щоб
виконання програми зупинялось натисненням клавіші Пропуск на клавіатурі_______
|
Збережи проект з іменем Карта Прізвище
|
Завдання 4. Привид-дослідник
Склади
проект, у якому виконавець Привид рухається по сцені за вказівником миші та промовляє
слово «пляж» або «море»
|
Відкрий проект Привид-дослідник, збережений у папці Навчальні
Із
поданого набору команд склади програму, за якою виконавець рухатиметься по
сцені за вказівником миші
|
Із
поданих фрагментів програм обери фрагмент, який реалізовуватиме структуру
розгалуження «якщо торкається піску, то говорити “пляж", інакше говорити
“море”»
|
Об'єднай
обидва фрагменти в одну програму та перевір, чи відповідає вона завданню
|
Збережи проект з іменем Привид-дослідник
Прізвище
|
Завдання 5. Транспорт
Склади
проект, у якому при натисканні на правильну назву транспортного засобу
англійською мовою всі інші види транспорту зникають
|
Відкрий проект Транспорт, збережений у папці Навчальні проекти
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий