понедельник, 25 апреля 2016 г.

Пригадай
Створи
г 1
Пам’ятай
     Як створювати та редагувати зображення засобами графічного редактора;
     як завантажувати навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч;
     як створювати проект у середовищі Скретч;
     як запускати на виконання створені в середовищі Скретч програми.
У власній папці на комп’ютері створи папку Практична робота 5.
Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила
безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
у
Завдання
Бали
Завдання 1. Алгоритмічна структура розгалуження
Використовуючи інструменти графічного редактора для поданих фрагмен­тів програм, що містять структуру розгалуження і реалізовані в середовищі Скретч, склади графічні схеми алгоритмів
Мал. 17.1
Мал. 17.2
аоториаггься Д*р«*о І?
Мал. 17.3
У графічному редакторі створи файл Схеми.ірд

Розглянь команду на малюнку 17.1. Виділи умову та наслідок
                                                               Завдання
Створи шаблон схеми алгоритмічної структури, що відпові­дає малюнку 17.1. Використай для умови фігуру Ромб, для команди — прямокутник, для побудови ліній — інструмент Лінія
Розмісти текст умови та команди, які слід виконати, у по­будованій схемі
Виконай дії 2 — 4 для малюнка 17.2
Виконай дії 2 — 4 для малюнка 17.3
Збережи файл у своїй структурі папок
Бали

1




Завдання 2. Ліс
Доповни програму виконавця Заєць проекту Ліс так, щоб «виростало» дерев­це на тому місці траєкторії його довільного руху по сцені, де Заяць доторка­тиметься до зрубаного пенька

Відкрий проект Ліс, збережений у папці Навчальні проекти
Із поданого набору команд склади програму, за якою виконавець Заєць буде рухатись по сцені за довільною траєкторією
шшшси
Перевір, який із запропонованих фрагментів програми ре­алізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається Зайця, то змінити образ об'єкта Пеньок 1 на образ Дере­во», та використай його у проекті для виконавця Пеньок 1
                                                                Завдання
Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідає складена програма завданню. Зупини виконання програми
Бали
Збережи проект з іменем Ліс_Прізвище
1
Завдання 3. Географія
Склади проект, у якому при наведенні виконавця на фрагмент карти України з'являється повідомлення про назву відповідної області________________________
Відкрий проект Карта, збережений у навчальних проектах. Переконайся, що на сцені розташована карта України, у якій усі області розфарбовано різними кольорами. Віднови в пам’яті назву кожної області України. Якщо в тебе є сум­нів, скористайся підказкою — файлом Карта України.jpg, який збережений у папці Алгоритми та виконавці
Добери команди та умови Скретч, які будуть реалізувати фрагмент алгоритму, поданий для Одеської області
L

Доповни програму командами визначення назви інших п'яти областей України, які ти хотів би відвідати влітку
Додай до програми команди так, щоб виконання програми зупинялось натисненням клавіші Пропуск на клавіатурі_______
Збережи проект з іменем Карта Прізвище
1
Завдання 4. Привид-дослідник
Склади проект, у якому виконавець Привид рухається по сцені за вказівником миші та промовляє слово «пляж» або «море»

Відкрий проект Привид-дослідник, збережений у папці Навчальні 
Із поданого набору команд склади програму, за якою вико­навець рухатиметься по сцені за вказівником миші




Р.іу. ■
Із поданих фрагментів програм обери фрагмент, який ре­алізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається піску, то говорити “пляж", інакше говорити “море”»
доторкається кольору
■продовж
•продовж
Шї
ІЇЕ5
Ею
доторквстьсн                                                                       І?
■продовж
Море
впродовж
[ЗО
гш
Об'єднай обидва фрагменти в одну програму та перевір, чи відповідає вона завданню
Збережи проект з іменем Привид-дослідник Прізвище
Завдання 5. Транспорт
Склади проект, у якому при натисканні на правильну назву транспортного засобу англійською мовою всі інші види транспорту зникають

Відкрий проект Транспорт, збережений у папці Навчальні проекти

Комментариев нет:

Отправить комментарий